073 - 6 430 419
info@tonit.nl
[responsive-menu]

Services

Services

Voor een bedrijf als Tonit Afrekensystemen is het van belang om een servicegerichte aanpak te hebben. Een kassasysteem is het hart van uw zaak en het moet dus blijven kloppen. Wij zijn daarom 24 uur per dag, zeven dagen per week en 365 dagen per jaar telefonisch bereikbaar. Neemt u contact met ons op? Dan wordt u zo snel mogelijk in contact gebracht met een technische medewerker die de storing op afstand zal verhelpen. Heeft u een onderhoudscontract afgesloten, dan kunt u gratis gebruikmaken van deze service en zal uw storing met voorrang behandeld worden.

Wij geven op drie manieren service aan onze klanten:

Op locatie
In eerste instantie proberen wij storingen telefonisch te verhelpen. Lukt dit niet, dan komen wij naar u toe om het probleem op te lossen. Indien u heeft gekozen voor een onderhoudscontract, betaalt u geen voorrijkosten of arbeidsloon. Behalve als de storing wordt veroorzaakt door invloeden van buitenaf, zoals vochtschade.

Online
Een andere optie voor Tonit Afrekensystemen is om uw kassasysteem over te nemen. Dit kan uiteraard alleen in overleg met u en wanneer de kassa op internet is aangesloten. De service is zeer klantgericht, betrouwbaar, snel en kostenbesparend. Met een speciaal programma kunt u gebruikmaken van deze dienst.

Technische dienst
Het is natuurlijk mogelijk dat er een technische storing optreedt bij uw technische apparatuur. Er zijn uitzonderingen die niet onder onze services vallen. Heeft u bijvoorbeeld gekozen voor een serie handhelds, maar weigeren twee apparaten dienst? In zo’n geval vragen wij u de niet functionerende handhelds naar ons op te sturen, zodat wij de aard van de storing binnen de technische dienst kunnen achterhalen. Wij willen u zo min mogelijk hinderen en zorgen er daarom voor dat wij uw apparatuur zo snel mogelijk naar u retourneren.

Teamviewer 9 Download

Deel deze
informatie :

Volg ons op
social media :